Första inlägget!

Välkommen till pipbloggen!

Jag har precis publicerat två sidor, som du finner länkade i den vänstra marginalen av sidan, nämligen "Att köpa första pipan" och "Om piptobak". Dessa sidor kommer uppdateras med mer information och bilder, men innehåller iaf tillräckligt med information för kunna göra lite nytta.

Det finns även några länkar till sidor som innehåller en massa nyttig information, dessa kommer möjligen att samlas på en länksida istället för att ligga ute i sidans marginal.

Andra sidor som jag snickrar på är bl.a.
  • Hur man röker pipa
  • Hur man tar hand om sin pipa
  • Att köpa begagnade pipor
  • Hälsorisker
Dessutom så kommer jag här lägga ut pipor jag renoverat till salu, och även erbjuda renoveringstjänster för dina gamla pipor som är i behov av uppfräschning.

Jag planerar även att skriva om att beställa piptobak från utlandet.

Så förhoppningsvis ska det här komma att finnas något för alla, såväl för den erfarne piprökaren som novisen.

Med vänlig hälsning,
Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar